Când vom învăța să respectăm clientul? - Leroy Merlin

leroy merlin livrare

Leroy Merlin este unul dintre magazinele mele preferate când vine vorba de materiale și bricolaj. Celelalte, rând pe rând, m-au dezamăgit - ba sechestrat în Dedeman, ba în Bricostore etc. Defunctul OBI era și el pe lista de magazine preferate.

 

Deoarece nu pot să car greutăți aleg metoda de transport plus descărcare la ușă. Anul trecut m-am certat cu ei deoarece pentru ei "prima oră, în jur de 8:30" înseamnă că șoferul te sună în jur de 12:30 să-ți zică că pleacă spre tine. Iar eu nu am timp de pierdut și mi se pare o prostie să nu poți să respecți un program - pe banii mei. Mă și sunase o tipă de la ei, puțin înțepată, că trebuie să vin înapoi la magazin să reprogramăm. I-am zis că dacă ajung în magazin, fac retur la toată marfa. Până la urmă s-a putut livra.

 

Acum câteva zile mă duc iar, cumpăr niște mărunțișuri și niște plăci de rigips pentru care am optat să fie livrate și descărcate. Printre mărunțișuri era și un cornier de 1 metru lungime. Vorbesc la magazin, mi se spune că voi fi sunat cu 2 ore înainte de livrarea propriu-zisă.

 

A doua zi, nimic. Este ok, nu mă grăbesc, probabil vine mâine la prima oră - mă gândesc eu. A doua zi la 8:50 - pac telefon. Răspund și nu se auzea nimic. Am închis dupa 15 secunde - cum se vede și în screenshot. Mă gândesc că a fost vreo greșeală - dacă mă căutau pe mine probabil insistau. Pe la ora 14 mă sună cineva, că este de la Leroy Merlin și dacă pot face livrarea pe la finalul programului, deoarece EU nu am răspuns la telefon de dimineață. Le zic că am răspuns dar nu se auzea nimic. În fine, stabilim livrarea pentru ora 17:30-18.

 

Pe la ora 17, țrrrr, sună telefonul. Domnul de la livrări că pleacă spre mine ... DAR !! șoc - atunci a văzut că am optat și pentru descărcare. Ce să vezi, băiatul care se ocupă de descărcări este la altă comandă deci nu poate livra. Iarăși am stat acasă special să-i aștept. Încerc să nu mă enervez, stabilim pentru a doua zi până în 10:30.

 

Anunț la birou că ajung în jur de 11 și mă gândeam ce mai poate interveni. Sfârșitul lumii nu era anunțat. De dimineață sună iar telefonul. Au mai descoperit ceva. Amărâtul de cornier de mai sus era neplătit și nu îi dădeau voie să iasă cu restul comenzii din magazin. Mă sunaseră de fapt să mă roage să vin eu la magazin, să-l plătesc și apoi să vină să livreze restul comenzii. Mă și vedeam repetând discuția de anul trecut cu returul și fugind de la Piața Muncii în Chitila pentru un amărât de cornier.

 

Le dau și soluția, să îmi facă factură pentru acel cornier și o plătesc prin bancă, în nici un caz nu bat atâta drum pentru un amărât de cornier mai ales că a fost greșeala lor. Mi se spune că nu se poate emite factură dar poate plăti șoferul din banii lui și apoi îi dau eu lui cash. Ceea ce iar era o problemă pentru că eu nu umblu cu cash. În cele din urmă accept și comanda pleacă spre mine.

 

Ajunge șoferul și începe să descarce prima placă de rigips. Cum era greu să o cotească pe scări au ridicat-o printre balustrade. După prima placă adusă în casă pică și întrebarea fatală:

 

Auziți, dar ... aveți nevoie de ele întregi?!

Fulgerat de întrebare nu reușesc să zic decât un "da" amărât ... deși în minte îmi derulam un film cu plăcile de rigips pe care le rupeam în fața blocului ca în filmele cu Bruce Lee. Problemă rezolvată.

 

Într-un final se aduce toată comanda în apartament, deja era trecut de ora 13:30 ... nu am mai ajuns la birou.

 

Cât despre cornier - totul era să se năruie pentru 7,34 lei.