Uber, Black Cab și Taxi-metria

Uber versus Taxi


Zilele trecute am avut de făcut niște drumuri și am apelat la Uber. Au fost zilele în care asfaltul era ca marmelada și bordul afișa 42 de grade.

 

Însă, în pofida condițiilor meteorologice, călătoriile au fost impecabile. Am nimerit Passat-uri și un BMW seria 3.

 

Toți șoferii aveau apă plată, rece. Mașinile mergeau cu aerul condiționat și era decent, deși cu greu făcea față. Unul dintre șoferi mi-a oferit chiar și bomboane.

 

Uneori parcă sunt prea insistenți, mă întreabă de poziția scaunului, postul de radio, aer condiționat, apă ... încă îmi este greu să mă obișnuiesc.

 

Șoferii cu Passat aveau sticlele de apă în torpedou, care cred că era răcit de la climă, apa plată avea o temperatură ideală. Cel din seria 3 le ținea în portbagaj.

 

Mi-a adus-o rece de tot. L-am întrebat cum de le ține așa reci, are ladă frigorifică ?

 

Răspunsul lui a fost că le-a ținut la rece apoi a luat un rucsac termoizolant și le ținea acolo.

 

Nu am putut să nu rămân impresionat, încă o dată, de grija cu care tratează clienții.

 

Toate astea în timp ce stăteam la stop, pe flancuri 3 taxiuri. Unul a aruncat gunoi pe geam. Celălalt, fuma cu geamul deschis, o mașină jegoasă, portiera înfundată, zgâriată, parbriz plin de brizbrizuri.

 

Al treilea taxi arăta decent, geamul închis, probabil aer condiționat.

 

Toți clienții din cele 4 mașini mergeam cu aceleași costuri. Doar zic.

 

Între timp, Black Cab lansează serviciul Joy, serviciu care are un cost de 1.2 lei pornirea și kilometrul.

 

Iar taximetriștii se plâng și nu fac nimic să ridice nivelul calității serviciilor pe care le presteaza.


Poza: nypost.com