Achiziție frigider LG - experiențe Ideall și Carrefour
Sunt genul de om care gătește și îmi place să am provizii în caz de vreme proastă, sărbători sau pofte.
O oală de ciorbă, o cratiță cu felul principal și deja încep să apară problemele de spațiu într-un frigider "normal".
Văzusem un LG GTF916PZPZD care ar fi fost ideal însă era aproape fix în spațiul pe care îl am disponibil și exista șansa ca atunci când deschid ușa să lovească în perete. Ca soluție am ajuns la fratele lui mai mic, LG GTF744PZPZD care încăpea fără probleme.
Îl găsesc la Ideall la un preț bun. Mai comandasem de la ei și nu am avut probleme. Le dau un mail să-i întreb dacă e în stoc și cum e cu livrarea. Aflu că acest produs nu este momentan disponibil.
Aștept 2-3 săptămâni, încerc încă o dată. Produsul era pe site așa că îl comand. Sunt apoi contactat și mi se spune că produsul de fapt nu mai este disponibil și nici nu-l vor mai aduce.
Atunci de ce îl țineți pe site?!
Așa ajung la Carrefour. Nu prea aveam chef să comand de la ei și mă așteptam să întâmpin tot felul de probleme cu comanda, dar am zis să le trimit o întrebare. În câteva ore mă sună un consultant care îmi răspunde la toate întrebările. Îmi fac cont, dau comanda și aștept.
Asta se întâmpla pe 7 august. Pe 8 august primesc mail că produsul a fost ridicat de către curier iar pe 9 august frigiderul era livrat. Fără probleme, achitat la curier.
Carrefour m-a surprins plăcut. Neașteptat de rapizi, prompți ba chiar mi-au atașat și punctele bonus la factură.
Nu știu dacă a fost o întâmplare însă nu am ce să le reproșez la această comandă.
Ideall - frigiderul încă apare pe site, faceți și voi update? Mulțumesc.