Aproape primul advertorial
În drumul oricărui blogger apare, la un moment dat, o ofertă pentru un advertorial.
Mi se pare că advertorialul este o metodă corectă din care pot câștiga toate părtile implicate: cel despre care scrii, bloggerul cât și cititorii.
Pe meleagurile noastre, advertorialul este cioara din zicala ciorii vopsite.
Astăzi am primit o ofertă pentru un advertorial. Mi s-a părut interesant și am acceptat să discut cu omul. Din păcate nu s-a concretizat nimic. Nu pentru că nu aș fi vrut, nu pentru că nu ne-am înteles ci pentru că nu aveam nici măcar un punct tangent cu domeniul.
Și partea asta mi se pare cea mai interesantă și importantă. Cum poți scrie în cunoștintă de cauză despre ceva la care nu te pricepi sau nu ai testat personal ?
Moral, nu ar trebui să scrii.
Practic, scrii pentru 3 pișcoturi și poate o savarină, când de fapt ar trebui să te gândești la valoarea, pe care o reprezintă pentru cititorii tăi, corectitudinii informației pe care o prezinți.
Scriu și voi continua să scriu despre lucruri pe care le-am testat și despre domenii în care activez în cunoștință de cauză.
Poza: Photl.com