Dragă Petrom, CSR înseamnă și lucrurile mici de zi cu zi

CSR înseamnă și să ai grijă ca legile să fie respectate și clienții să fie tratați cu respect în locațiile tale.

 

Problema există de ani de zile la benzinăria Petrom la care alimentez de obicei. Benzinăria este situată la intersecția străzilor Rodul Pământului cu Gheorghe Petrașcu. Intrarea "oficială" în benzinărie este de pe Gheorghe Petrașcu, la intrarea de pe Rodul Pîmântului existând chiar și indicatoare de acces interzis.

 

benzinarie petrom

 

Zilnic însă, șoferii care vin de pe Rodul Pământului nu respectă indicatoarele și nu au minima decență de a mai merge 20 de metri și de a intra pe partea corectă. Șoferii care respectă indicatoarele se găsesc apoi blocați de cei care, după ce au alimentat, vor să iasă pe unde se intră de fapt. Rezultă ambuteiaje și frustrări.

 

Zilele trecute m-am gândit să întreb la Petrom de ce nu rezolvă situația asta. Este foarte simplu. Intri pe interzis, nu poți alimenta și ești ghidat să stai la coada normală. Iar răspunsul lor este oarecum șocant:

 

Stimate domnule Valeanu,

Vă mulţumim pentru întrebare.
Cunosc bine locatia si stiu ca in permanenta apar discutii intre clientii care respecta marcajele rutiere si cei care nu fac asta.
Problema este insa ca pozitia statiei, configuratia si dimenisunile platformei nu permit multe manevre. Redirectionarea oricarui client provoaca ambuteiaje.
Procedeul aplicat in statie este o servire cat se poate de rapida pentru a elibera pompa.
Pe de alta parte, este ceva ce tine de civilizatie. Noi transmitem mesajele corespunzatoare prin marcajele rutiere, mai departe insa nu putem sa ne permitem sa "educam" clientii care si asa sunt din ce in ce mai grabiti.
Ne pare foarte rău pentru problemele pe care această situaţie le-ar fi putut cauza.
Vă rugăm să acceptaţi sincerele noastre scuze pentru neplăcerile create şi sperăm să vizitaţi în continuare staţiile OMV PETROM.

Iar eu le-am scris:

 

Bună ziua,

Cam cât credeți că va dura după ce 5-10 clienți vor fi refuzați și vor fi obligați să vină pe sensul corect? Câteva momente de ambuteiaj și situația se va rezolva, eventual și un afiș pe care să scrie că accesul incorect înseamnă refuz la alimentare.
Un client care a intrat pe contra sens trebuie pur și simplu îndemnat să iasă pe Gh Petrașcu și să revină pe sensul corect. Nu cred că trebuie să întoarcă în perimetrul stației și nici nu cred că este problema mea, sau a benzinăriei, unde poate întoarce șoferul. Problema voastră este să asigurați un mediu bun de desfășurare a activităților și să încercați să impuneți respectarea unor reguli.

 

Din păcate n-am mai primit un răspuns. Petrom, facem cumva să rezolvăm și probleme din astea, minore, nu numai acțiuni de imagine în presă?



Apreciezi? Share!