Marile companii, responsabilitatea sociala și nesimțirea

IKEA logo

În weekend am fost la IKEA. Plin ochi, cozi interminabile, marfa se vindea și părea că situația economică a României este una foarte bună nu că sunt o grămadă de bani negri. Dar asta este altă discuție.

 

Însă, aceleași personaje din banii gri - negri sunt și în a doua poveste. Povestea despre neșimțire și cum închidem ochii ca să mai vindem ceva. Problema este generală, dar ieri m-a enervat la culme și a picat măgăreața pe IKEA.

 

  1. Bizonul care parchează pe locurile de "încărcare marfă".
    Înainte nu aveai voie să parchezi acolo și era mult mai civilizat. Acum este o semi-aglomerație și o atmosferă care se degradează. Bizonii încep să cucerească ...
  2. Luatul bonului de ordine la toate casele ...
    Poate poate prind unul mai repede decat ceilalti fraieri și merge să fac factură și la returnare produse. NOT !
  3. Vezi nu mânca cornetul !
    M-am întors cu teamă, mă gândeam că au găsit vreun fir de păr sau ceva dubios pe acel cornet. Dar nu, grupul de bizoni aveau o schemă ! Mănânci până la cornet, dai cu limba și sapi cât mai merge să ajungi la înghețată apoi te mai duci o dată, ca să nu ne facem de râs, că doar suntem bizoni, nu ?!

 

Și atunci mi-am dat seama că experiența IKEA începe să se degradeze, se românizează.

 

Chiar cred că aceste companii mari pot face o diferență, să ne ofere nouă, celor cu bun-simț, o experiență cât mai plăcută.


Pentru că așa cum în alte țări nu parchează ilegal și nu comentează la polițist, bizonii se vor conforma. Ca doar la IKEA pot lua un teanc de hot-dog cu 1 leu.

 

teanc hot-dog IKEA

Poza Razvanbb

 

Logo IKEA: Wikipedia