O nouă țeapă Vodafone - "bug" cost-control
Cum UE pune presiune pe operatori pentru a diminua costurile de roaming, Vodafone inventează încă o metodă de a mai păcăli puțin clientul îngreunând accesul la informații corecte și actualizate.
Pentru că am încercat deja să comunic cu ei aici și am primit clasica abordare de client idiot și vrăjeală, voi explica aici mai detaliat, poate vor înțelege și cei de la Vodafone împreună cu ANCOM și ANPC.
În august 2018 sms-urile de la cost control erau formulate afișând valori concrete pentru minute, sms și internet mobil:
La 25aug18 h17:35, mai aveti: nelimitat minute nationale si internationale fix si sms in retea, Internet pe mobil consumat, 500MB din Opt Internet pe mobil, 6.31GB din Opt Internet pe mobil, 250msg din Sms nat, 50m0s din Minute nat/intl, 250MB din Bonus net loialitate, 1.77GB din 2.24GB trafic de date disponibil lunar in roaming, in tarile din SEE, Cost suplimentar: 0.00EUR.
De o lună sunt în Viena și am observat că valoarea internetului disponibil în roaming SEE nu se mai actualizează, am citit mai atent și am găsit formularea "până la":
La 28iul19 h19:09, mai aveti: nelimitat sms in retea si minute nationale si internationale fix; 500MB din Internet pe mobil, 500MB din Opt Internet pe mobil, 9GB din Opt Internet pe mobil, 100GB din Opt Internet pe mobil, 235msg din Sms nat, 50m0s din Minute nat/intl, 250MB din Bonus net loialitate, pana la 2.99GB trafic de date disponibil lunar in roaming in tarile din SEE din internetul pe mobil disponibil, Cost suplimentar: 0.00EUR.
Ca o concluzie, Vodafone a modificat modul în care informează clientul despre beneficiile pe care le mai are disponibile astfel încât accesul la aceste informații este îngreunat și șansele de a le depăși, generând cost suplimentar, sunt mai mari.
Rușine Vodafone România!