antreprenorii@yahoo.com
Examenul IMM Invest - proba email
Situația asta mi se pare că este un examen care ar fi putut fi trecut foarte ușor. Insă se pare că nu este cazul.
În general, oriunde ne uităm dăm peste un "antreprenor". Deja cuvântul ăsta și-a pierdut orice valoare iar oamenii, majoritatea lor, încă nu sunt pregătiți de pasul ăsta. Ei nu sunt pregătiți pentru realitatea de zi cu zi pe care o camuflează în citate motivaționale și accesorii, ignorând bunul simț în căutarea unei scurtături care să le confere un avantaj pentru a demonstra ceea ce ar trebui să se știe, că sunt superiori.
Multi dintre ei, invidioși pe șeful lor și convinși că ei n-au avut șansa de a ajunge șefi, că dacă ar fi avut-o ar fi rupt tot, fac pasul.
Într-un final ajung antreprenori, eșuând la aproape fiecare capitol, cam ca în viața reală:
- nu au un plan, nu au o idee, nu au o meserie sau nu stăpânesc un domeniu
- nu au economii sau un plan pentru situații neașteptate, ghinion, mercur retrograd, etc.
- munca lor este cea mai importantă iar valoarea celorlalți este una infimă, evident că ar trebui să-i ajuți pe 2 beri
- "nu vreau factură" și "merge pe 100 boss?" unde 100 era de fapt 1/3 din oferta pe care le-ai trimis-o
- nu știu să accepte feedback, tocmai din cauza lipsei de educație și a falsei valori pe care și-o atribuie
- se pricep la orice. Dacă el are o afacere cu covrigi și îi trebuie un site sau o instalație electrică de putere bineînțeles că va veni cu sugestii și-ti va spune cum să faci treaba
- încearcă să "cumpere" imaginea prin tot felul de accesorii "statement" în loc să o construiască prin ceea ce fac. Telefoane scumpe, ceasuri, costume, mașini, toate astea fiind cheltuieli care nu-i ajută să crească afacerea, dar dau bine
- idei de genul: rețele sociale sau clone olx, ei nu vor să construiască ceva, ei vor o combinație ceva să fie șefi, să lucreze pentru ei nu pentru alții. Un material bun pe zoso.ro.
- nume false cu titulaturi dubioase, nu contează că încalci ToS-ul Facebook, tu ai dreptul, ești antreprenor
Și ajungem de fapt la ideea care m-a făcut să scriu. Antreprenorii @yahoo.com. Eu evit și dacă am soluție, chiar dacă este mai scump, nu cumpăr nimic de la un magazin fără adresă de email pe domeniul lui. Denotă o lipsă totală de profesionalism și înseamnă că nu respectă clientul. Costurile pentru un email@domeniulmeu.ro sunt de sub 2 euro/lună. Da, sub 2 euro/lună. De exemplu Chroot oferă găzduire pentru 2 domenii, 2 căsute de email/domeniu la 0.83 eur/lună. Iar un domeniu .ro este 7.6 euro pe an.
Cât despre Yahoo, probleme tot sunt de vreo 10 ani. Nu există nici un motiv pentru care cineva să folosească încă Yahoo mail când de 15 ani există Gmail. Chiar de la început cand Yahoo avea căsuțe de mail de 4 mega, Gmail au oferit 1GB. Iar serviciile lor s-au tot îmbunătățit.
Iar migrarea nu este grea. Un auto-reply cu un mesaj de informare pentru noua adresă, căsuța de Yahoo poate fi adăugată în Gmail folosing POP3, etc.
Și încă o treabă pe care nu o înțeleg antreprenorii@yahoo.com. Toate serviciile astea online sunt ale unor companii private care există pentru a face profit, la fel ca afacerile antreprenorilor. Când nu vor mai avea un scop sau nu vor mai aduce profit aceste servicii se vor închide oricâte petiții vor face utilizatorii.
Iar în momentul de față Yahoo mail este un serviciu obscur, fantomă, care are zilele numărate și ar trebui să fie lăsat să moară, are partea lui de istorie. Nu vorbim de o posibilitate de a se închide. Yahoo mail se va închide într-un final. Vă mai amintiți de Yahoo messenger?
De aceea este bine să mai avem și provocări, se mai triază și rămân cei care performează sau cei care găsesc 2 euro pe lună.
Cele mai citite în ultima lună
Încălzitoarele de mâini reutilizabile. Ce sunt si cum funcționeazăPăreri Climatico și Daikin
How-to backup SharePoint online / Teams data to TrueNAS
Chat With RTX - AI LLM - training local utilizând datele tale
Rețea UniFi cu echipamente Ubiquiti - de la unboxing la config